Kastamonu Üniversitesi | Geleceğini İnşa Edeceğin Üniversite

RİMER (Rektörlük İletişim Merkezi)

Üniversitemiz her an ve her yerde personel ve öğrencilerimiz için ulaşılabilir olma prensibinden yola çıkarak Rektörlük İletişim Merkezi (RİMER) uygulamasını hayata geçirmiştir. İletişim kanallarını sürekli açık tutmak ve kurum içi etkileşimi güçlendirmek için kullanıma açılan RİMER aracılığıyla personel ve öğrencilerimiz için dilek, öneri, şikayet ve memnuniyetlerini 24 saat boyunca kolaylıkla Üniversitemize iletebileceklerdir. RİMER uygulamasını kurum kültürünün bir parçası haline getirmeyi amaçlayan Üniversitemiz bu uygulama aracılığıyla dilek, öneri, şikayet ve memnuniyetleri RİMER üzerinden alarak kısa bir süre içinde değerlendirecek ve talebi oluşturan kullanıcı ile iletişime geçerek çözüm önerileri sunacaktır. RİMER uygulamasına yapılacak olan başvurular, Üniversite Bilgi Yönetim Sistemi (ÜBYS)üzerinde bulunan RİMER modülü “Yeni Dilek Öneri veya Şikayet Oluştur” (RİMER Başvuru)sekmesi altından alınacak. Talep oluşturan kişilerin bilgileri ÜBYS üzerinden otomatik olarak doldurulacaktır, ayrıca talep oluşturan kişi bilgisini de gizleme hakkına sahip olup kişisel bilgileri üçüncü bir kişiyle paylaşılmayacaktadır.Talep oluşturma süreçleri ile ilgili kılavuz ektedir.

 

Talep oluşturma süreçleri ile ilgili kılavuzu